Zasady udziału w projekcie
1.W
projekcie biorą udział uczniowie z klas I-VIII na podstawie zgody
rodziców i deklaracji uczniów .
2.
Do rekrutacji pod uwagę będą brane następujące kryteria :
- komunikatywny stopień znajomości języka angielskiego
-
motywacja ucznia do udziału w projekcie
-
wiedza i umiejętności ucznia niezbędna do realizacji działań
przewidzianych w projekcie
-
aktywność ucznia w realizacji zdań przewidzianych w projekcie
-
uczestnictwo ucznia w obowiązkowych spotkaniach projektowych
3.
Rodzice uczniów wyrażają pisemną zgodę na udział dziecka w
projekcie i przetwarzanie danych osobowych związku z działaniami
projektowymi.
4.
Udział w projekcie jest dobrowolny.
Organizacja
przebiegu realizacji projektu
1.Za
prawidłowy przebieg realizacji projektu w naszej szkole odpowiada
szkolny koordynator projektu i Dyrektor Szkoły.
2.
W realizację projektu zaangażowani są wychowawcy klas I-VIII, oraz
pozostali nauczyciele.
3.
Koordynator projektu przydziela poszczególnym nauczycielom
realizację odpowiednich zadań projektowych .
4.
Koordynator projektu na bieżąco konsultuje z nauczycielami sprawy
dotyczące projektu.
5.
Wychowawcy klas informują na bieżąco dzieci o postępach projektu
wykorzystując m.in. blog projektu oraz internetową stronę szkoły/profil Facebook szkoły.
Ponadto podczas spotkań z rodzicami wychowawcy zapoznają
rodziców z efektami projektu.
6.
Uczniowie uczęszczają na zajęcia projektowe podczas których jest
realizowany projekt i powstają produkty projektowe.
7.
Nauczyciele realizują zadania projektowe na dodatkowych zajęciach z
dziećmi lub podczas lekcji gdy zadanie projektowe koreluje z
podstawą programową danego przedmiotu.
8.
Produkty projektowe są opublikowane na blogu projektu, na stronie
internetowej szkoły oraz prezentowane są w formie graficznej na
gazetkach na korytarzu szkolnym.
Komentarze
Prześlij komentarz