Zasady udziału w projekcie



1.W projekcie biorą udział uczniowie z klas I-VIII na podstawie zgody rodziców i deklaracji uczniów .

2. Do rekrutacji pod uwagę będą brane następujące kryteria :
- komunikatywny stopień znajomości języka angielskiego
- motywacja ucznia do udziału w projekcie
- wiedza i umiejętności ucznia niezbędna do realizacji działań przewidzianych w projekcie
- aktywność ucznia w realizacji zdań przewidzianych w projekcie
- uczestnictwo ucznia w obowiązkowych spotkaniach projektowych
3. Rodzice uczniów wyrażają pisemną zgodę na udział dziecka w projekcie i przetwarzanie danych osobowych związku z działaniami projektowymi.
4. Udział w projekcie jest dobrowolny.

Organizacja przebiegu realizacji projektu
1.Za prawidłowy przebieg realizacji projektu w naszej szkole odpowiada szkolny koordynator projektu i Dyrektor Szkoły.
2. W realizację projektu zaangażowani są wychowawcy klas I-VIII, oraz pozostali nauczyciele.
3.  Koordynator projektu przydziela poszczególnym nauczycielom realizację odpowiednich zadań projektowych .
4. Koordynator projektu na bieżąco konsultuje z nauczycielami sprawy dotyczące projektu.
5. Wychowawcy klas informują na bieżąco dzieci o postępach projektu wykorzystując m.in. blog projektu oraz internetową stronę szkoły/profil Facebook szkoły. Ponadto podczas spotkań z rodzicami wychowawcy  zapoznają rodziców z efektami  projektu.
6. Uczniowie uczęszczają na zajęcia projektowe podczas których jest realizowany projekt i powstają produkty projektowe.
7. Nauczyciele realizują zadania projektowe na dodatkowych zajęciach z dziećmi lub podczas lekcji gdy zadanie projektowe koreluje z podstawą programową danego przedmiotu.

8. Produkty projektowe są opublikowane na blogu projektu, na stronie internetowej szkoły oraz prezentowane są w formie graficznej na gazetkach na korytarzu szkolnym.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Minutes Report from the first partners meeting